Strzelanie przy skręcaniu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mojrzesz
    Drive
    • 2009
    • 89

    Strzelanie przy skręcaniu

    Spróbuj może jeszcze rozłączyc akumulator na całą noc (tak by komputer się wyzerował), a rano odpal i poczekaj aż silnik sam się zagrzeje bez podgazowywania, w mojej (AKL) to czasami pomaga. Ostatnio też ją czyściłem, ale sam, bez jej wyjmowania (sprayem) i po kilkudziesięciu kilometrach już jest O.K. .
  • thickel
    Drive
    • 2007
    • 51
    • Octavia II (1Z3)
    • BKD 2.0 TDI 140 KM

    #2
    Strzelanie przy skręcaniu

    mam taki problem ze swoja octavia ze podczas gwałtowniejszego skręcania coś mi strzela w przedniej części zwieszenia co to może być ?? bo już sam nie wiem.
    Seryjne 1.9 TDI AGR + wtryski ASV

    Komentarz

    • JanuszSz
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 2835
      • Superb II combi (3T5)

      #3
      thickel,Nic innego jak przegub zewnętrzny,po tej stronie w którą skręcasz. :|
      Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

      Komentarz

      • thickel
        Drive
        • 2007
        • 51
        • Octavia II (1Z3)
        • BKD 2.0 TDI 140 KM

        #4
        a na luzie też będzie występować?? mi się wydaje jakby to coś strzelało w okolicach macphersona ale mogę się mylić... przegub raczej by stukał ze stała częstotliwością.
        Seryjne 1.9 TDI AGR + wtryski ASV

        Komentarz

        • chrisol
          Drive
          • 2008
          • 88
          • Octavia II (1Z3)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Może sprężyna McPhersona przeskakuje albo zaciera się łożysko a górnym jego mocowaniu.
          OIIT BSE LPG, Rapid SB CJZC LPG

          Komentarz

          • phrix
            L&K
            • 2007
            • 1000
            • Audi
            • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            A nie jest czasem wylamany łącznik stabilizatora ??

            Wczoraj naprawialem Octe objawy jak u Ciebie.
            Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

            _

            Komentarz

            • paulob1
              Rider
              • 2008
              • 470
              • Octavia I (1U2)
              • BFQ 1.6 MPI 102 KM

              #7
              Witam,
              Łożysko McPhersona lub sworzeń wahacza się zaciera.Można to sprawdzić w ten sposób:
              Jedna osoba kręci (delikatnie i powoli) kołem kierownicy na postoju,a druga trzyma dłonią sprężynę .Jeśli czuć przeskok i metaliczny odgłos,tzn że jedno albo drugie jak wyżej.Jeśli nie czuć, to prawdopodobnie coś niedobrego się dzieje z maglownicą(przekładnią kierowniczą).Ale mogę się mylić, gdyż takie objawy miałem tyle że w fabii 1ce z 2003 roku.

              [ Dodano: Nie 09 Lis, 08 15:16 ]
              A przeskok sprężyny jest właśnie spowodowany zatartym łożyskiem górnym kolumny, gdyż wtedy ma ona dużo większy opór i chce się przemieszczać na amortyzatorze,ale za bardzo nie może, bo ją blokują ograniczniki.

              Komentarz

              • Andja
                Rider
                • 2006
                • 596

                #8
                mialem cos takiego w mojej F 1. na 99% lozyska McPersona. wymiana kpl + zbieznosc

                Komentarz

                • Daytripper
                  Classic
                  • 2008
                  • 19

                  #9
                  Zamieszczone przez thickel
                  podczas gwałtowniejszego skręcania coś mi strzela
                  a w miarę upływu czasu coraz mniej tej gwałtowności będzie potrzeba do strzelania. Toż to zwykłe wyrobienie przegubu. Dzieje się tak we wszystkich autach. Lepiej od razu wymień oba. Czerwone światełko na wymianę jest wtedy, kiedy strzyka podczas każdego skręcenia kierownicy. Przynajmniej według posiadanej przeze mnie wiedzy.

                  Komentarz

                  Pracuję...